Kodovani rustiny

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed Dec 6 08:42:13 CET 2000

David Novak wrote:

> Dobry den,
>
> snazim se sehnat konvertor kodovani rustiny, obdobu ceskeho cstocs.
> Nenasel jsem nikde na webu ani zadnou organizaci "RuTUG", kde by se neco
> takoveho zrejme dalo sehnat.
>
> Predem dekuji, za jakoukoliv pomoc a preji hezky den

Kdysi jsem si pro vlastni potrebu (jeste pod DOSem, kdyz
puvodni cstocs neumel CP1250) napsal programek
UNICONV, ktery by byl pro dany ucel pouzitelny. Nema
totiz vestaveny prekodovaci tabulky, ale vytvari je dynamicky
nactenim textovych mapovacich tabulek UNICODu.
Ty jsou k nalezeni na <http://www.unicode.org/Public/MAPPINGS/. . .>
Pokud byste mel zajem, mohu vyhrabat a poslat.

                                            Lubos Kloc