Jaky udaj o fontu je v .dvi (Re: Jak mam presvedcit DVIPS, aby pouzival Virtualni popis fontu?)

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Thu Dec 7 11:18:24 CET 2000

On Thu, Dec 07, 2000 at 09:00:32AM +0100, Va'clav Studeny' wrote:
> [...]
..

> Dekuji. Stacila mala napoveda, mala zmena a vsechno funguje. mam dve
> metriky: gar.tfm a rgar.tfm (vznikly z .pfb tak jak je popsano v manualu k
> dvips).  Zmenil jsem radek v psfont. map:
>
> gar GatinauNormal " CorelEncoding ReEncodeFont " <corelat.enc <gar.pfb
> na
> rgar GatinauNormal " CorelEncoding ReEncodeFont " <corelat.enc <gar.pfb
> a zda se vse v poradku. dvips mi pise:
> Defining font () gar at 10.0pt
> a v .ps  souboru se obevi spravjne znaky.
> A mne by zajimalo , proc to dela az ted? Co je napsano v .dvi soboru? Ze je
> [...]

V .dvi souboru je pouzit font gar. dvips zjisti, ze je virtualni
(najde gar.vf [hleda .vf napred]).  Jelikoz .vf neni nic jineho, nez
cast dvi, rozexpanduje jej, a dostane rgar. Uz nenajde rgar.vf,
tak jde do psfonts.map a najde radek s rgar a do .ps souboru vlozi
gar.pfb.

S pozdravem
Petr Sojka, [CS]TUG