Zahady s PCX

Peter Slavkovsky comcpsla at savba.sk
Thu Aug 17 07:37:38 CEST 2000

> Dobry den,
>
> Ostatne Gimp 1.0.2 neumel ukladat soubory jako EPS. Mam podezreni, ze
> nektere informace pro operator image byly spatne, kdyz sirka obrazku v
> pixelech nebyla delitelna osmi. Gimp 1.1.21 jsem zatim netestoval
> dukladne, ale vsechny EPS, ktere jsem zatim vygeneroval, byly spravne.
>
> Zdenek Wagner
> e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz
>
> see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
>          http://members.xoom.com/z_wagner/

  Dobry den i Vam. Pozeral som sirku obrazkov (aj vysku) v pixloch
  (Corel Photo Paint) a nebola delitelna 8 u ziadneho z nich, zial
  ani u spravne zobrazeneho obrazku. Skusil som vsak jeden "zly"
  obrazok resamplovat na 99% jeho velkosti a potom sa dobre
  transformoval (dvips). Vasa myslienka, ze operator image dostane
  informaciu, ktoru nespravne interpretuje, je asi spravna a vdaka
  za nu.

  S pozdravom

		Peter Slavkovsky