Zahady s PCX

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Aug 16 14:49:29 CEST 2000

Dobry den,
kdysi jsem mel perovky vytvorene jako PCX Gimpem 1.0.2 pro OS/2, ulozene
jako indexed a dvips je zobrazoval jako cerne obdelniky. Pokud jsem je
opravil Embellishem a ulozil jako black&white, dvips je vykresloval
spravne. Vcera jsem ty obrazky potreboval mirne upravit. Otevrel jsem je
Gimpem 1.1.21 (opet v OS/2), upravil a ulozil jako indexed. Tentokrat je
dvips vykresli dobre (dvips jsem od te doby nemenil, mam stale verzi
5.58).

Ostatne Gimp 1.0.2 neumel ukladat soubory jako EPS. Mam podezreni, ze
nektere informace pro operator image byly spatne, kdyz sirka obrazku v
pixelech nebyla delitelna osmi. Gimp 1.1.21 jsem zatim netestoval
dukladne, ale vsechny EPS, ktere jsem zatim vygeneroval, byly spravne.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/