Zahady s PCX

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu Aug 17 13:34:23 CEST 2000

On Thu, 17 Aug 2000, Peter Slavkovsky wrote:

>   Dobry den i Vam. Pozeral som sirku obrazkov (aj vysku) v pixloch
>   (Corel Photo Paint) a nebola delitelna 8 u ziadneho z nich, zial
>   ani u spravne zobrazeneho obrazku. Skusil som vsak jeden "zly"
>   obrazok resamplovat na 99% jeho velkosti a potom sa dobre
>   transformoval (dvips). Vasa myslienka, ze operator image dostane
>   informaciu, ktoru nespravne interpretuje, je asi spravna a vdaka
>   za nu.
>
>   S pozdravom
>
> 		Peter Slavkovsky

Vcera jsem potreboval naskenovat dalsi perovky. Pouzil jsem Gimp 1.1.21 +
xscanimage, skenoval jsem jako Gray, nastrojem Threshold jsem odstranil
polotony, prevedl na Indexed a ulozil jako PCX. Picture Viewer v OS/2
tvrdi, ze obrazky maji 256 colors, ale dvips je vykresli spravne. Zrejme
tato verze gimpu vytvari paletu trosku jinak a dvips tomu rozumi. Ty stare
perovky jsou podle Picture Viewer 2 colors.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/