A0 poster -> HP DesignJet 455CA

Karel Petera petera at sgi.fsid.cvut.cz
Mon Aug 7 11:04:21 CEST 2000

"Vit Zyka;PhD student" wrote:

> Je zajimave, ze mate prohozenu sirku,vysku u BB a /PageSize. Tak jak to
> ted mate je papir sirsi nez vyssi, tedy landscape, ale  bounding box je
> opacne!

Jak ten BoundingBox, tak PageSize jsem zkousel zmenit (prohodit), zkousel jsem i
ruzne kombinace, ale nefungovalo mi to.

No nic, jiz jsem to vzdal - toho zkazeneho papiru bylo jiz prilis. Prevedl jsem
to do PDF a vytisknul si to z Windows s HP ovladacem, coz je ovsem velika ostuda.

  zdravim a dekuji

  Karel P.

--
 Karel PETERA, E-mail: petera at sgi.fsid.cvut.cz, Tel: 02-2435 2749
 CESKE VYSOKE UCENI TECHNICKE v Praze, Fakulta strojni