Uprava stylu v CSLaTeX

Josef Polách j_polach at email.cz
Fri Aug 4 09:03:23 CEST 2000

Zdravim,

Kde najdu popis ci definice nekterych vlastnosti dokumentu?
(A tudiz moznost je pozmenit). Neco se mi uz podarilo,
ale jeste mi nektere chybi.
Pripadne mi prosim dejte tip na literaturu.

Situace: CSLaTeX pod LINUXem RedHat6.0CZ,
Dokument - asi 6 chapters, uvnitr kazde vice nez 100 sections,
velikost papiru A5

1. V obsahu u sections s trojcifernym cislem zustava prilis
mala mezera mezi cislem a nadpisem
Jak ji zvetsit?

2. Jak zaridit. aby cislo chapter bylo nahrazeno konkretnim pismenem
(napr. misto 1.123 by bylo P.123)? Samozrejme v textu i v obsahu.

3. Co delam spatne, ze kdyz jsem se pokusil zmenit velikost pisma v \documentclass[a5paper,12pt]{report} na vetsi hodnotu nez 12,
vyslo mi z toho pismo mensi?

Dekuji za rady

Josef