A0 poster -> HP DesignJet 455CA

Karel Petera petera at sgi.fsid.cvut.cz
Thu Aug 3 20:52:14 CEST 2000

Dobry den,

vytvoril jsem si A0 poster pomoci 'a0poster.cls', ale mam
problemy pri tisku na HP DesignJet 455CA. Netiskne se mi to
podel papiru (na delku) ale napric, takze je to orezane.

Dosavadni postup:
1. latex poster.tex ... zacina hlavickou:
      \documentclass[a0b]{a0poster}
2. dvips -o poster.ps poster
3. gv poster.ps ... to vypada dobre, s orientaci landscape
4. gs -sDEVICE=dnj650c -sOutputFile=poster.plt \
              -dNOPAUSE poster.ps -c quit
5. lpr -P plotter1 poster.plt

No ale vysledek je spatne. Zkousel jsem jiz hromadu ruznych
parametru jak pro dvips tak pro gs, ale nejak se mi nedari
zmenit orientace. Dokonce jsem prelozil nejnovejsi ghostscript
a aplikoval jakysi patch, ktery by toto mel pomoci vyresit,
ale bez uspechu.

  dekuji za kazdou radu

  Karel P.

petera at sgi.fsid.cvut.cz