A0 poster -> HP DesignJet 455CA (fwd)

Vit Zyka;PhD student zyka at cmp.felk.cvut.cz
Fri Aug 4 16:19:08 CEST 2000

On Thu, 3 Aug 2000, Karel Petera wrote:

> vytvoril jsem si A0 poster pomoci 'a0poster.cls', ale mam
> problemy pri tisku na HP DesignJet 455CA. Netiskne se mi to
> podel papiru (na delku) ale napric, takze je to orezane.

Pravdepodobne je problem jinde, ale pro jistotu. Pri priprave postru pro
velkou PostScriptovou tiskarnu HP DeskJet 755CM musim do ps souboru z
dvips vlozit informaci o velikosti stranky, napr.
  << /PageSize [1684 2384] >> setpagedevice
jinak ji RIP tiskarny defaultne povazuje za A0 -- NAROZDIL od gs, ktery se
ji snazi ziskat z bounding boxu strany! Pri tisku A4 na obycejnych
tiskarnach tato informace nemusi byt obsazena, protoze jejich defaultni
nastaveni je shodne A4 a problem nenastane.

>   dekuji za kazdou radu

Prosim,
Vit Zyka

| Vit Zyka, researcher, CVUT FEL|