A0 poster -> HP DesignJet 455CA (fwd)

Karel Petera petera at sgi.fsid.cvut.cz
Fri Aug 4 16:26:31 CEST 2000

"Vit Zyka;PhD student" wrote:

> Pravdepodobne je problem jinde, ale pro jistotu. Pri priprave postru pro
> velkou PostScriptovou tiskarnu HP DeskJet 755CM musim do ps souboru z
> dvips vlozit informaci o velikosti stranky, napr.
>   << /PageSize [1684 2384] >> setpagedevice
> jinak ji RIP tiskarny defaultne povazuje za A0 -- NAROZDIL od gs, ktery se
> ji snazi ziskat z bounding boxu strany! Pri tisku A4 na obycejnych
> tiskarnach tato informace nemusi byt obsazena, protoze jejich defaultni
> nastaveni je shodne A4 a problem nenastane.

V postscriptu vygenerovanem pmoci dvips mam nasledujici radky, ktere to asi
mohou ovlivnit:

%%BoundingBox: 0 0 3369 2380

%%BeginProcSet: ./a0header.ps

2 dict dup /PageSize [2380 3368] put dup /ImagingBBox null put

setpagedevice

%%EndProcSet

Nicmene nejsem z toho prilis moudry a ruzne neumele pokusy o jejich upravu
skoncily neuspechem. Co s tim pak dela ghostscript s ovladacem dnj650c, to
skutecne netusim. V jedne konferenci jsem vystrachal jakousi zminku o tom, ze
kdyz HP plotter dostane stranku, jejiz sirka je vetsi nez vyska, tak to prave
takto blbne - na to jsem zkousel ten zminovany patch, ktery se ho snazi
oblbnout tim, ze mu zada stejnou vysku i sirku, ale nepomohlo mi to.

V zasade muze byt problem ve trech vecech - bud mi leze blby postscript z
LaTeXu a dvips, nebo je problem v ghostscriptu a jeho dnj650c, a nebo je
problem ve vlastnim plotru - tech kombinaci, co nastavit atp. je jiz na me
nejak moc a ten zkazeny papir neni zrovna nejlevnejsi.

Diky

  Ka.Pe.

--
 Karel PETERA, E-mail: petera at sgi.fsid.cvut.cz, Tel: 02-2435 2749
 CESKE VYSOKE UCENI TECHNICKE v Praze, Fakulta strojni