PS specials

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Aug 4 13:32:44 CEST 2000

On Fri, 4 Aug 2000, Hans Ginzel wrote:

> 	Dobry den,
>
>    prosim o pomoc s vkladanim specialu pro dvips. Potrebuji predat
> tiskarne informaci pro zmenu media. Vlozim-li na zacatek dokumentu
>
> \special{ps: \strin\%\string\%BeginFeature: *Paper ..komentar..^^J%
> 	<</DeferredMediaSelection true>> setpagedevice^^J%
> \string\%\string\%EndFeature^^J...}

tusim, ze tam musi byt \special{! ... }, ale nejsem si zcela jist. Ja
ovsem takove veci resim tak, ze si udelam soubor s prislusnym kodem a do
texoveho dokumentu vlozim \special{header=soubor.ps}. Pripadne lze soubor
vlozit az pri volani dvips pouzitim parametru -h soubor.ps, coz povazuji
za mnohem pohodlnejsi (a nemusi se opisovat slouhy kod, kdyz se totez
pouziva v jinem dokumentu).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/