"zarovnanie" indexov

Jan Busa busaj at ccsun.tuke.sk
Thu Apr 27 09:22:51 CEST 2000

[Charset iso-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]
Zdravim,

ja by som to napisal takto:
 $^{12}_{\phantom{1}6}$C

teda zaradil by som "ducha" cifry jedna. Toto sa da uspesne pouzivat aj pri
centrovani v tabulkach, ked chcem, aby to ostalo centorvane voci napr. C,
pridam rovnaky index phantomovy z druhej strany.

   Jano Busa (busaj at tuke.sk)