GhostScriptu na Linuxu a fullstop

Matej Cepl CeplM at seznam.cz
Fri Apr 21 23:37:00 CEST 2000

Dobrý den,

na http://www.volny.cz/cepls/ps-pdf/tstsmall.ps.gz jsem vystavil
upravenou testovací verzi dokumentu pana Olšáka (upraveno pro
Lout). Mám problém, že se mi nechce zobrazovat na Linuxu (na
Win95 je GhostView v pohodě). Asi jsem někde něco špatně nastavil
(ale nevím co, protože jsem v podstatě nic nenastavoval - gs-
6.01.*.rpm jsem jenom rozbalil a nic dalšího jsem nevyvedl, alespoň
myslím), ale přesto bych chtěl poprosit, jestli by se nenašel nějaký
dobrovolník, který by si to stáhnoul a juknul na to, jak se mu to
zobrazuje na Linuxu? Děkuji.

Druhá věc je, že jsem se při příležitosti ukecávání loutu aby fungoval
česky, kouknul do 8859-2 Type1 fontů dodávaných s XFree86
(strašně dlouhý název, už ho asi nesestavím) a s překvapením jsem
zjistil, že na pozici 46 (dec) nalezl glyph s názvem fullstop. Podle
všech ostatních zdrojů co jsem jenom sehnal, se ale ten glyph má
jmenovat period. Je chyba v těch Latin-2 fontech nebo jsem někde
něco (zase) nepochopil?

Pokud to je chyba (což mi připadne jako neuvěřitelné vzhledem k
rozšíření těch fontů), jak to opravit? Dají se na to použít t1utils?
Děkuji za jakoukoli odpověd.

						Matěj Cepl