Problem s MNU

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Apr 18 10:45:32 CEST 2000

Petr Mach wrote:

> Dobry den,
> stala se mi podivna vec. Provozuji emTeX na notebooku a jak jsem v
> nem ted sprovoznil pdfTeX, upravil jsem si mnu.cfg pro jeho snazsi
> spousteni. Do menu TeX jsem pridal prikaz:

> a samozrejme upravil rozmery menu a seznam cisel polozek. Fungovalo
> to presne k me spokojenosti. Protoze jsem nebyl spokojen ale se
> zobrazovanim PDF dokumentu ve win 3.11, rozhodl jsem se tam
> nainstalovat w95. Tak jsemucinil a ono to menu prestalo fungovat.
> Resp. pdfTeX hlasl ze soubor %MAIN% neexistuje. zmenil jsem ten
> prikaz na:

> [...]
Znam to jen z doslechu, Win nepouzivam, ale rika se, ze
kompatibilita W95 a dalsich s DOSovskymi programy
je znacne omezena. (Pry zamerne.)

   Podle mych zkusenosti jedinym 32b OS, kde starsi
DOS programy nemaji zadne potize je OS/2. MNU tam
funguje bez problemu (sam jsem to nejakou dobu
provozoval). emTeX je ostatne psan puvodne prave pro
OS/2, takze pokud chcete pouzivat emTeX, je
logicke prejit z DOSu na OS/2, ne na Win.

Je ovsem lepsi vyuzit multitaskingu, coz MNU
nedovoluje. Ja pouzivam emTeX s vynikajici
upravou editoru EPM od pana Mikulika, zvanou
pmCSTeX.

                               Lubos Kloc