Problem s MNU

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Apr 18 11:08:57 CEST 2000

> je prilis pomala (uzavrit editor, spustit preklad, otevrit prohlizecku a tak
> porad dokola; lespi je, kdyz se editor nemusi uzavirat a je mozne primo
> z nej spoustet dalsi veci).

ja to mam vsetko na jednu jedinu klavesu (mozem dokonca tvrdit, ze je to
rychlejsie nez kliknut na dajaku ikonu. Ruka mi ostava na klavesnici). LateX
pouzivam vo WIN98 v DOS okne s vlastnym editorom.

> A kombinace DOsovskych programu s W95 prinasi
> dalsi
> komplikace, jak se sam zminujete.

je to komplikovane (tusim M$ to robi zamerne), ale nakoniec pred rokom som
si to rozchodil. Bol som viac menej donuteny pracovat pod WIN98.

Zdravi
         Ladislav Bitto