Problem s MNU

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Apr 18 09:16:01 CEST 2000

Petr Mach píše:

> Dobry den,
> stala se mi podivna vec. Provozuji emTeX na notebooku a jak jsem v
> nem ted sprovoznil pdfTeX, upravil jsem si mnu.cfg pro jeho snazsi
> spousteni. Do menu TeX jsem pridal prikaz:

> a samozrejme upravil rozmery menu a seznam cisel polozek. Fungovalo
> to presne k me spokojenosti. Protoze jsem nebyl spokojen ale se
> zobrazovanim PDF dokumentu ve win 3.11, rozhodl jsem se tam
> nainstalovat w95. Tak jsemucinil a ono to menu prestalo fungovat.
> Resp. pdfTeX hlasl ze soubor %MAIN% neexistuje. zmenil jsem ten
> prikaz na:

> [...]

Rozhrani MNU bylo urceno pro DOS. Pokud chcete prejit na W95, asi je
rozumne
uvazovat o jine instalaci texu - treba z TeXLive4 nebo Miktex. Prinasi
i vetsi komfort. Ja pracuji pod OS/2 a od MNU jsem davno upustil, prace
s nim
je prilis pomala (uzavrit editor, spustit preklad, otevrit prohlizecku a
tak
porad dokola; lespi je, kdyz se editor nemusi uzavirat a je mozne primo
z nej
spoustet dalsi veci). A kombinace DOsovskych programu s W95 prinasi
dalsi
komplikace, jak se sam zminujete.

Zdravi
       Jaromir Kuben