Problem s MNU

Petr Mach mach-petr at telecom.cz
Mon Apr 17 23:29:03 CEST 2000

Dobry den,
stala se mi podivna vec. Provozuji emTeX na notebooku a jak jsem v
nem ted sprovoznil pdfTeX, upravil jsem si mnu.cfg pro jeho snazsi
spousteni. Do menu TeX jsem pridal prikaz:

| p^dfTeX [%MAIN%] |{"pdftex %main%.tex">0, *301}

a samozrejme upravil rozmery menu a seznam cisel polozek. Fungovalo
to presne k me spokojenosti. Protoze jsem nebyl spokojen ale se
zobrazovanim PDF dokumentu ve win 3.11, rozhodl jsem se tam
nainstalovat w95. Tak jsemucinil a ono to menu prestalo fungovat.
Resp. pdfTeX hlasl ze soubor %MAIN% neexistuje. zmenil jsem ten
prikaz na:

...|{"echo pdftex %main%.tex">0, *301}

a opravdu se vola %MAIN% misto obsahu te promenne. Aby to bylo
jeste podivnejsi, tak tohle se deje pouze v puvodnim DOSu 6.20, kde to
pred tim fungovalo. Pod w95 to funguje tak, jak ma. Tam se mi zas ale
kousou programy pozadujici DPMI (treba pdfTeX ci editor VIM), clovek
si nevybere. Setkal se s tim uz nekdo, jde to nejak resit? BTW takhle mi
prestalo fungovat i dalsi rosireni, ktere jsem uz mel z drivejska, je to
problem celeho MNU, ne jen tohoto prikazu.

Petr Mach

--
Mach-Petr at Telecom.cz