pdfTeX v emTeXu

Petr Mach mach-petr at telecom.cz
Mon Apr 17 23:17:05 CEST 2000

> Diky za radu. Ta velka je zrejme cspdftexlib?
Jo presne.
> Bohuzel obe jsou starsi, zadna neni primo k verzi 0.14e. Nebo tam
> neni zadna zmena? Pokud jsem nasel to, co vy, zcela tam chybi napr.
> tcx tabulky (instalace p. Kouby je pro enctex).
Jestli je tam zmena nevim, ale me to chodi. Vice mene. Nepodarilo se
mi rozchodit TTF fonty, ale to hlavne z duvodu ze mi kolabuje
ttf2afm.exe, hlasi neocekavany EOF. A taky mi nechodi MF fonty. V
jednom svem dokumentu jsem pomoci nej mel udelane ramecky. S PFB
fonty, tedy pro bezne texty, to je bez problemu.  Neexistuje nejakej
MF2PFB?
Uz pripravuju navod, kde popisuju co a jak jsem presne udelal. Rad
bych to udelal jako instalacni balik, kterej by se rozbalil v adresari
emTeX, ale to si nedovolim, protoze nevim jak je to s autorskymi pravy
na jednotlive casti. Tak udelam alespon ten navod.
Uz jsem to nainstalovalna tri pocitace, a na vsech to chodi, i kdyz jsem
na kazdem musel vyresit trochu jine problemy.
Az to budu mit, tak sem dam na nej odkaz.

Petr Mach

--
Mach-Petr at Telecom.cz