DSC ve vystupnim ps souboru

Jakub Popelka popelkj at atlas.cz
Mon Sep 20 02:18:48 CEST 1999

Dobry den,

predem se omlouvam za pohodlnost jakou je hledani reseni problemu v teto
konferenci namisto procitani dokumentace, atd, ale k tomu je vlastne urcena
;). Pred casem jsem se rozhodl presazet zhruba 160 strankova skripta puvodne
"sazena" winwordem, TeXem, resp. za pomoci LaTeXu (necht mi pan Olsak
odpusti). Nevim zda to muze mit vliv na problem, ale protoze vlastne s panem
Olsakem v mnohem souhlasim, rozhodl jsem se k radikalnimu rezu a nektere
rozmery zrcadla sazby a podobu zahlavi a zapati jsem natvrdo "vrazil" do
souboru article.cls a size??.clo. (Takze ted se bude pan Olsak zlobit jeste
vic, protoze vznikl
"(La)TeXovy" hybrid). Dulezitejsi mozna jeste bude, ze jsem na ctvrte sazene
strance pouzil \setcounter{page}{1}.
A tedy k problemu -- u vystupu vygenerovaho pomoci dvips nemohu v GSview
prechazet, resp. tisknout libovolnou stranku, tedy jak pravi napoveda
GSview, neobsahuje dokument DSC informaci. Pouzivam dvips z distribuce RH
Linuxu 5.1 a v jeho dokumentaci jsem nic o DSC nenasel.
Omlouvam se delku zpravy a velmi dekuji za pomoc.

Jakub Popelka