DSC ve vystupnim ps souboru

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Sep 20 09:28:14 CEST 1999

[Charset iso-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]
> Dobry den,
>
> predem se omlouvam za pohodlnost jakou je hledani reseni problemu v teto
> konferenci namisto procitani dokumentace, atd, ale k tomu je vlastne urcena
> ;). Pred casem jsem se rozhodl presazet zhruba 160 strankova skripta puvodne
> "sazena" winwordem, TeXem, resp. za pomoci LaTeXu (necht mi pan Olsak
> odpusti). Nevim zda to muze mit vliv na problem, ale protoze vlastne s panem
> Olsakem v mnohem souhlasim, rozhodl jsem se k radikalnimu rezu a nektere
> rozmery zrcadla sazby a podobu zahlavi a zapati jsem natvrdo "vrazil" do
> [...]

Zkuste se podivat na zacatek ps souboru, ktery vygeneroval dvips,
jestli tam neni (jako prvni) radek s informaci, ze tento soubor
neni encapsulated postscript (presnou hlasku si nepamatuji).
Pokud ano, zkuste v config.ps zvetsit hodnotu u parametru m (souvisi
s velikosti pameti tiskarny, na niz by mel jit vysledny ps soubor).
Jestlize si dvips mysli, ze pamet je mala, rozseka ps soubor na casti,
coz ma za nasledek Vami popisovany jev; je mozne listovat pouze
jednu stranku po druhe. Varovani zapise prave na ten prvni radek.
Rozdeleni na tyto sekce lze take vynutit radkovou volbou -S, ale
predpokladam, ze tu tam nemate.
Podobne volba -N zrusi vkladani DSC, ale to asi nemate take.
Viz dvips.dvi, kde je tez popis, jak zjistit maximalni m pro Vasi tiskarnu.
Pro prohlizeni v gsview samozrejme muzete dat cislo vetsi.
Zdravi
        Jaromir Kuben