generovani PS fontu

Stanislav Vrtak vrtak at financ.umb.sk
Fri Sep 17 16:12:28 CEST 1999

dobry den

skuste obnovit databazu postscriptovych zdrojov (prikazom 'Refesh
Filename Database' niekde v start menu, ak to nepomoze, tak ju zmazte
(subor localtexmf\miktex\config\psres.dpr) a nanovo ju vygenerujte. ak
nepomoze ani to, tak skontrolujte, ci mate odkaz na raw font v subore
ps2pk.map.

s pozdravom
stano vrtak