LaTeX2e problems

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Oct 20 19:19:46 CEST 1999

> Dobry den,
>
> mam problem se subj. Jde o to, ze mi nejde inicializovat zadny format
> pro velikosti big ci huge ( tj. pro tex386.exe), mam totiz vseobecny
> problem, ze mi nebezi skoro zadne 32 bitove programy, coz je bud na
> 386SX pochopitelne nebo tomu neumim pomoct nejakymi zvlastnimi ovla-
> daci. Jenze LaTeX2e nelze inicializovat pro velikost std.
>   Co myslite, jde to nejak? Nemohu nejak zaridit abych nebyl vsude neu-
> stale omezovan pameti ( nemohu pouzivat nic ve spojeni s dvidrv, musim
> pouzivat dvips16, nemohu pouzivat tex386.exe - vzdy mi to vyhodi insu-
> [...]

Jak velkou mate operacni pamet?
Predpokladam, ze pracujete pod DOSem. Mate v config.sys neco jako
DEVICE=C:\DOS\HIMEM.SYS
DEVICE=C:\DOS\EMM386.EXE RAM
Pouzivejte dviscrs.exe, to je daleko mene narocne na pamet.
tex386 jede i s 1 MB pameti, ale pomalu. Chce to aspon 2 MB,
doporuceno je tusim 4 MB.
Zdravi
       Jaromir Kuben