Tex capacity

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Thu Oct 21 10:59:09 CEST 1999

Dobry den,
pratele me pozadali o pomoc a ja si nevim take rady. Pisou monografii
asi o 350 stranach .... Pisou to v DOSu a pouzivaji EMTEX.

Pri finalnim prakladu tex hlasi preteceni a ja nevim proc. Zda se mi
to nejake divne. Pri prvnim pruchodu probehne vse v poradku, ale
*.toc zustane prazdny a v *.aux nejsou odkazy na literaturu
(\bibcite{neco}{strana}). Teprve pri druhem pruhodu je soubor *.toc v
poradku a v *.aux je vse. V *.dvi tudiz jeste neni vysazen obsah a
take chybi cisla v citacich [?]. Pri tretim pruchodu pretece kapacita
TeXu, i kdyz podle zaverecneho vypisu v *.log to tak nevypada. TeX se
zastavi na 1556 radku souboru *.aux. Je pouzita verze TeXu HUGE.
Pokud pouziji BIG vysledek je identicky (opet se preklad zastavi na
1556 radku).

Pokud vymazu asi 20 odkazu na literaturu (*.aux obsahuje jen 1555
radku) je vse v poradku. To vsak neni cesta. Nechce se mi to cele
konvertovat pro linux. Nevim vsak, jestli i tam by nenastal stejny
problem. Na monografii je vsak jeste pracuje a delaji to doma a vse v
dosu, takze tato cesta by sla pouzit stejne az uplne nakonec. Daleko
radsi bych to rozbehnul pod tim DOSem. Nevim jestli je to opravdu
preteceni TeXu nebo jen nekde nejaka skryta chyba v nejake kapitolce,
ktera se projevi az pri prekladu cele knihy (jakmile se preklada o
jednu kapitolu - jakoukoli nene, je po problemu).

Prosim, nemel nekdo podobne zkusenosti nebo nevi nekdo jak na to?

              dekuji za jakykoli namet reseni Jiri Hospodka

nasleduje zkraceny vypis souboru *.log:

This is emTeX (tex386), Version 3.14159 [4b] (preloaded
format=csLATEX 97.8.21)  21 OCT 1999 10:07
**&csLATEX KNIHA.tex
(kniha.tex
LaTeX2e <1995/12/01>
Default encoding set to IL2.

..................atd,

! TeX capacity exceeded, sorry [save size=1000].
\@ifundefined ...ifx \csname #1\endcsname
                                          \relax \expandafter
\@first...
l.1556 \bibcite{PRA71}{52}

If you really absolutely need more capacity,
you can ask a wizard to enlarge me.

Here is how much of TeX's memory you used:
 3797 strings out of 55611
 35219 string characters out of 208325
 112120 words of memory out of 262143
 6877 multiletter control sequences out of 10000
 5030 words of font info for 15 fonts, out of 81920 for 254
 19 hyphenation exceptions out of 607
 27i,1n,20p,810b,1001s stack positions out of
300i,100n,60p,5000b,1000s
No pages of output.