LaTeX2e problems

Martin Osovsky osovsk at math.muni.cz
Wed Oct 20 18:12:13 CEST 1999

Dobry den,

mam problem se subj. Jde o to, ze mi nejde inicializovat zadny format
pro velikosti big ci huge ( tj. pro tex386.exe), mam totiz vseobecny
problem, ze mi nebezi skoro zadne 32 bitove programy, coz je bud na
386SX pochopitelne nebo tomu neumim pomoct nejakymi zvlastnimi ovla-
daci. Jenze LaTeX2e nelze inicializovat pro velikost std.
  Co myslite, jde to nejak? Nemohu nejak zaridit abych nebyl vsude neu-
stale omezovan pameti ( nemohu pouzivat nic ve spojeni s dvidrv, musim
pouzivat dvips16, nemohu pouzivat tex386.exe - vzdy mi to vyhodi insu-
fficient memory)
                              dekuji

e-mails: osovsk at math.muni.cz                web: http://www.math.muni.cz/
         osovsky at law.muni.cz                ~osovsk
         khamuul at mail.muni.cz               telefon: CR 05/792672
!!!!!!!!!!!!!!Never take a finesse when the king is singleton!!!!!!!!!!!!!!!