pdfTeX pod DOSem.

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Oct 19 19:15:38 CEST 1999

> Preji dobry den,
>
> zda se, ze v emTeXu nelze zprovoznit pdfTeX. Protoze bych ho chtel
> pouzivat pod dosem, rekl jsem si, ze skusim zprovoznit djgppTeX,
> protoze existuji binarky pdfTeXu pro djgppTeX. Jenze neumim poradne
> rozchodit ani djgppTeX. Zkousel jsem ten, co je na TeX Live 4.
> Prelozit *.tex do *.dvi mne s nim jde bez problemu, ale nevim jak si
> vysledek prohlidnout, protoze k nemu neni zadnej prohlizec a to
> je pak nahouby. Zkusil jsem tam dat ten prohlizec z emTeXu, ale
> to zas koliduje s fonty. Navic nevim jak v djgppTeXu generovat fonty.
> [...]

Pouzivejte pro prohlizeni, tisk atd. ovladace z emtexu. Tim mate
automaticke generovani fontu zajisteno. Pouze binarku
texu (pdftexu) a potrebne soubory z web2c a pdftex vezmete z djgpptexu.
Pochopitelne musite nakonfigurovat cesty, aby to odpovidalo strukture
emtexu. Jde o soubor texmf.cnf. Pak by melo vse chodit. Ja takovou
instalaci mam a rozhodne to jde sladit.

Zdravi
     Jaromir Kuben