pdfTeX pod DOSem.

Tomas Kouba kouba at hw.cz
Mon Oct 25 13:31:47 CEST 1999

> jaky mam pouzivat software, abych mohl pod dosem pouzivat vystup
> jak do .dvi tak do .pdf? A pokud mozno s efektivni obsluhou, aby se
> dalo pouzivat k praci.

1. Pouzivat dvips a ghostscript nebo ghostview (Z Polska jsme mel
makra pro GS, ktera pridavala posuny na sipky a PgUp, PgDn). Na pdf je
nejlepsi Acrobat Reader, bohuzel jen pod Windows, nikoliv pod cistym
DOSem.

2. pdfTeX lze naroubovat na emTeX, pak pro DVI pouzivate puvodni
emTeX, pro PDF pdfTeX.

3. Prejit pod Windows (MikTeX) nebo alespon prohlizece (WinDvi,
DviWin, Yap) a editor (ted mi to jmeno vypadlo).

> Dekuji
Neni zac

Tomas