pdfTeX pod DOSem.

Petr Mach mach-petr at telecom.cz
Tue Oct 19 18:07:42 CEST 1999

Preji dobry den,

zda se, ze v emTeXu nelze zprovoznit pdfTeX. Protoze bych ho chtel
pouzivat pod dosem, rekl jsem si, ze skusim zprovoznit djgppTeX,
protoze existuji binarky pdfTeXu pro djgppTeX. Jenze neumim poradne
rozchodit ani djgppTeX. Zkousel jsem ten, co je na TeX Live 4.
Prelozit *.tex do *.dvi mne s nim jde bez problemu, ale nevim jak si
vysledek prohlidnout, protoze k nemu neni zadnej prohlizec a to
je pak nahouby. Zkusil jsem tam dat ten prohlizec z emTeXu, ale
to zas koliduje s fonty. Navic nevim jak v djgppTeXu generovat fonty.
Pokud mozno automaticky.

Tak nevim co mam delat. Muze mi nekdo poradit,
jaky mam pouzivat software, abych mohl pod dosem pouzivat vystup
jak do .dvi tak do .pdf? A pokud mozno s efektivni obsluhou, aby se to
dalo pouzivat k praci.
Dekuji

Petr Mach