Velikost textu

Petr Kucera pkucera at math.muni.cz
Mon Oct 4 12:33:37 CEST 1999

> Latex ma options 11pt a 12pt (defaultne je 10pt), napr.
O tech nepovinnych options vim. Ty ovsem nesplnuji me pozadavky. Ja bych chtel
napr. v celem dokumentu pouzivat jiny druh pisma nez to klasicke a chtel bych
pouzivat pismo asi tak 20pt - 30pt. Dival jsem se jiz vcera do tech size1?.clo,
ale na nic rozumneho jsem neprisel. Nepodarilo se mi rozlustit vsechna makra.