Velikost textu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Oct 4 12:18:40 CEST 1999

> Primarne pouzivam LaTeX, obcas plain. Takze by mne zajimala odpoved u obeho.
> Pokud mozno alespon parcialne.

Latex ma options 11pt a 12pt (defaultne je 10pt), napr.
\documentclass[12pt]{report}. Pokud by Vam to nestacilo, rozhodne to neni
uplne jednoduche, ani u plainu. Musite totiz vedet, jakymi prikazy se co
definuje, vcetne prikazu pro matematiku. Navic aby to bylo vyvazene, je
treba zmenit radu parametru (meziradkove mezery a pod.).
U latexu mohu doporucit jedine studim dokumentace fntguide.dvi a pak zdrojoveho
kodu latex.ltx a souboru jako size10.clo a pod. U plainu TeXbook naruby.

Jinou moznosti je cely dokument stejnolehle zvetsit bud pomoci \mag
nebo pri volani dvips parametrem -x. Ale to je rozhodne jen provizorium.
Zdravi
       Jaromir Kuben