texbook

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Wed Nov 17 15:26:24 CET 1999

Martin Osovsky wrote:

> Proc je cely ten dokonaly, slavny a profesionalni system TeX zadarmo ac to
> pana Knutha muselo stat opravdu moc prace a TeXbook, ktery je tak casto
> oznacovan za nezbytny majetek pro cloveka, ktery chce v o TeXu vedet vic, je
> pro me a urcite nejen pro me naprosto nedostupny z cenovych duvodu? Proc u

Ja jsem TeXbook pred par lety koupil za 36 USD a je to skoro nejlevnejsi
americka odborna kniha, kterou jsem si kdy koupil. Ostatni jsou spise
tak za 40-60 USD. Pro nas je to sice vice penez, ale na americke (nebo
zapadoevropske) pomery je to kniha cenove zcela normalni.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka at kosek.cz
  http://www.kosek.cz