texbook

Jaroslav Snajdr snajdr5 at students.zcu.cz
Wed Nov 17 14:46:12 CET 1999

On Wed, 17 Nov 1999, Martin Osovsky wrote:

> Vite co by me zajimalo?
> Proc je cely ten dokonaly, slavny a profesionalni system TeX zadarmo ac to
> pana Knutha muselo stat opravdu moc prace a TeXbook, ktery je tak casto
> oznacovan za nezbytny majetek pro cloveka, ktery chce v o TeXu vedet vic, je
> pro me a urcite nejen pro me naprosto nedostupny z cenovych duvodu?

Z honoraru za TeXbook si pan Knuth stavi varhany ve svem dome, pokud se
nemylim. Az nekdy pojedu do Stanfordu, doufam, ze mi je ukaze :-)

Co se tyce cenove nedostupnosti, myslim, ze to neni tak tragicke. Kdyz
jsem kdysi instaloval TeX na skolni sit, za inkasovanou odmenu jsem si
koupil nejen TeXbook, ale dokonce i TeX: the Program. Zkuste to taky tak
nejak :-)

-jns

| Jaroslav Snajdr                             http://home.zcu.cz/~snajdr5 |
| snajdr5 at students.zcu.cz                               FIDO: 2:423/33.15 |