Konvertor LaTeX nebo DVI -> RTF?

Ladislav Bitto geoflabi at nic.savba.sk
Fri Nov 12 08:13:22 CET 1999

> jednoduchsiu matematiku a tabulky. Ale bohuzial neviem ako si
> poradit s diakritikou. Zvlada totiz len dve kodovania -- CP850
> a Latin 1. Tieto sady bohuzial neobsahuju vsetky nase znaky.
> Skusal som aj previest to cez TeX sekvencie \v{c} ale to nejde.
> Neivete niekto lepsi sposob?

Ja to robim (v poslednom obdobi bohuzial dost casto) cez vlastnu tabulku k
programu vymena.exe. V tej tabulke je len zaklad (fonty, jednoducha
matematika, indexy, exponenty, diakritika). Da sa to ale jednoducho
rozsirovat. Asi pred rokom tu bola rec o tom a par ludi si to stiahlo odo
mna. Myslel som si, ze ulozil som to dakde na server, ale nevidim to tam. Ak
nahodou mate zaujem, poslem vymena.exe aj s tabulkou pre latex-->rtf. Je to
DOS-ovsky program.

Zdravi
           Ladislav Bitto