Konvertor LaTeX nebo DVI -> RTF?

Ing. Richard Balogh BALOGH at nov1.kar.elf.stuba.sk
Fri Nov 12 06:38:59 CET 1999

> Date sent:      Thu, 11 Nov 1999 14:48:01 +0200
> Send reply to:  csTeX at cs.felk.cvut.cz
> From:           Petr Sojka <sojka at informatics.muni.cz>
> To:             csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject:        Re: Konvertor LaTeX nebo DVI -> RTF?

> On Thu, Nov 11, 1999 at 01:26:22PM +0200, Martin Hanzalek wrote:
> Dobry den.

> http://www.cstug.cz/cgi-bin/ctan?tex2rtf

Ja by som sa s dovolenim pridal podotazkou -- pouziva niekto
konvertor ltx2rtf (ktory je napriklad aj na CD TexLive? Ja som
sa pokusal a nevyzera to zle - dokonca ako tak prekonvertuje aj
jednoduchsiu matematiku a tabulky. Ale bohuzial neviem ako si
poradit s diakritikou. Zvlada totiz len dve kodovania -- CP850
a Latin 1. Tieto sady bohuzial neobsahuju vsetky nase znaky.
Skusal som aj previest to cez TeX sekvencie \v{c} ale to nejde.
Neivete niekto lepsi sposob?

Paradoxne mi najlepsie funguje konverzia LaTeX -> HTML -> import
do W97. To ked uz velmi otravuju, ze to chcu vo Worde...

Riso BAlogh