Konvertor LaTeX nebo DVI -> RTF?

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Nov 12 13:17:07 CET 1999

On Fri, 12 Nov 1999, Ing. Richard Balogh wrote:

> [...]
> konvertor ltx2rtf (ktory je napriklad aj na CD TexLive? Ja som
> sa pokusal a nevyzera to zle - dokonca ako tak prekonvertuje aj
> jednoduchsiu matematiku a tabulky. Ale bohuzial neviem ako si
> poradit s diakritikou. Zvlada totiz len dve kodovania -- CP850
> a Latin 1. Tieto sady bohuzial neobsahuju vsetky nase znaky.
> Skusal som aj previest to cez TeX sekvencie \v{c} ale to nejde.
> Neivete niekto lepsi sposob?
>
> Paradoxne mi najlepsie funguje konverzia LaTeX -> HTML -> import
> do W97. To ked uz velmi otravuju, ze to chcu vo Worde...

Zkousel jsem ho, ale cestinu neumel. Chtel jsem to dodelat, ale nepodarilo
se mi ani prelozit zdrojaky. Zrejme v programu pouzivaji neco silne
zavisleho pro 16bitovy kompilator, takze po prekladu 32bitovym
kompilatorem to nebezelo vubec. Nastesti ostatni prestali trvat na
dodavani textu ve Wordu a berou i PDF, takze uz potrebu teto konverze
nemam a chybu jsem nehledal.

> Riso BAlogh

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz