vlastny format stranky

Martin Kucera drdech at altar.cz
Tue May 11 20:10:24 CEST 1999

> Chcel by som nastavit takyto styl pre stranku:
> 30 riadkov, 60 pismen v riadku,
Jiz nekolikrat se zde tento problem diskutoval - takove prametry
proste pro sazbu proporcionalnim pismem nelze pouzit.
30 radku na stranku by se jeste nastavit dalo, ale pocet
znaku pochopitelne ne (prave dorazil mail od p. Rybicky, ktery
rika jinymi slovy totez).

> 2.5cm medzera od okrajov papiera, 12
> bodove Times pismo, na kazdej stranke zahlavie.
> Skusal som menit parametre \textwidth a \textheigt, nastavovat na nulu
> parametre \marginparwidth, \marginstep ...,ale nejako mi to nevychadza.

Tohle vypada na LaTeXove parametry, takze to necham povolanejsim,
at tam nezavlekam plain. Kazdopadne \textwidth=16cm by melo fungovat
(levy okraj je 1 in implicitne a pravy tim padem bude taky)

				Zdravi Martin Kucera

P.S. Docela by me zajimalo, o jaky obor diplomky a na jake skole jde.
A take proc jste si zvolil TeX. Pokud se na skole pouziva, neverim,
ze by tam neexistoval aspon jeden rozumny vyucujici, ktery by
chapal absurdnost vyseuvedenych pozadavku.