vlastny format stranky

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed May 12 10:37:21 CEST 1999

On Tue, 11 May 1999, Martin Kucera wrote:

> Tohle vypada na LaTeXove parametry, takze to necham povolanejsim,
> at tam nezavlekam plain. Kazdopadne \textwidth=16cm by melo fungovat
> (levy okraj je 1 in implicitne a pravy tim padem bude taky)

Nebude... \marginparwidth je sirka poznamky po strane a nema s levym
okrajem ani s se sirkou textu nic spolecneho. Musite vynulovat
\oddsidemargin a \evensidemargin, tim bude levy okraj nastaven na 1in.

> 				Zdravi Martin Kucera
>
> P.S. Docela by me zajimalo, o jaky obor diplomky a na jake skole jde.
> A take proc jste si zvolil TeX. Pokud se na skole pouziva, neverim,
> ze by tam neexistoval aspon jeden rozumny vyucujici, ktery by
> chapal absurdnost vyseuvedenych pozadavku.

Mozna ti rozumni vyucujici nechteji ztracet cas administrativnim bojem
proti zastaralym predpisum a mlcky prijimaji diplomky napsane podle
soucasnych moznosti.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/