OZNAMENI: Uvod do LaTeXu 2e (lshort2e) v ceskem jazyce

Michal Kocer kocer at ipex.cz
Mon Mar 15 17:32:39 CET 1999

Dobry den!

> Diky, tohle uz opravdu delsi dobu chybelo.
>    Mam ale dve pripominky:
> 1) Pro tisk jsou nejvhodnejsi PS soubory pro A5 brozurku.
> Druhy z nich <lshort2eCZ-2_ps.gz> je ale asi vadny. Nepodarilo se
> mne ho vytisknout, po rozbaleni obsahuje druha polovina
> same znaky NULL. gzip je mnohem kratsi nez u prvniho
> souboru, takze se domnivam, ze je chyba ve vystavene
> verzi a ne v mem postupu rozbalovani.
Ano, tento soubor byl vadny. Soubory jsem obnovil a prenos
a prohlidnuti v ghostscriptu odzkousel.

> 2) LaTeX nepouzivaji pouze Unixaci. Ja jedu pod OS/2,
> mnoho lidi musi chte nechte pouzivat TeX pod Win ci DOSem.
> gzip je pro ne velice nevhodny. Bylo by dobre vystavit
> i neco jako <ls2eCZps.zip> obsahujici dva vyse zminene
> PS soubory. Myslet si, ze vsichni musi pouzivat stejny OS
> jako ja je typicky windowsacky zlozvyk.

:-) Dekuji za upozorneni. Zel, nemel jsem moznost vyzkouset
jiny operacni system, proto ani nevim, zda vsem dnes uzivanym OS
vyhovuji delky jmen  souboru.

Vytvorim ZIP s Vami doporucenym obsahem a pridam DVI.

Co se tyce GZIPu, pouzil jsem jej prave proto, ze existuje pro vsechny
bezne uzivane platformy (UNIXy, WinXY,DOS, Mac, OS2).

S pozdravem

M.Kocer

Michal Kocer <kocer at ipex.cz>      / o  o \         phone:+420-38-575 94
IPEX s.r.o.                          x              http://www.ipex.cz/