OZNAMENI: Uvod do LaTeXu 2e (lshort2e) v ceskem jazyce

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Mon Mar 15 17:29:42 CET 1999

On Mon, 15 Mar 1999, Lubos Kloc wrote:

> . . . . . . . .
>
> Diky, tohle uz opravdu delsi dobu chybelo.
>    Mam ale dve pripominky:

Dobry den,

ja jsem dostal od pana Kocera emailem soubory

lshort-0.9beta-cz.tgz      156885
lshort2e-0.9beta-cz.ps.gz  367408

a nezda se, ze by v nich nyla chba v zabaleni. PSovy soubor vidim cely.
Chystam se tyto soubory vystavit jako soucast CSTeXu a tam bych je
vystavoval ve dvou variantach: tar.gz a zip, jako ostatni SW k CSTeXu.
Tim by odpadla pripominka o horsi dostupnosti gunzipu na nekterych OS.

Pripominku k formatu A5: myslim si, ze bez preformatovani to muzete
zmensit geometricky na urovni PSu. Je to 11pt, takze to vyjde na nejakych
9pt po zmenseni. Neni to zadna vyhra, ale da se to jeste cist.

Petr Olsak