Nekolik dotazu - bod sazby

Petr Mach pm-o at usa.net
Sat Mar 13 23:20:19 CET 1999

On 12 Mar 99, at 18:52, Antonin Strejc wrote:

Dekuju vam za odpovedi. Jenom tohle mi neni moc jasny.

> Nikoli. TeX funguje asynchronne, tzn. ze stranka se sestavuje
> az v okamziku volani vystupni rutiny. V okamziku nacitani
> zdrojoveho textu se jeste nevi, kde prave se nachazi aktualni
> bod sazby.

Podle me by tomu principialne nemelo nic branit. Napr. v TeXbook naruby se
na str. 312 pise, ze stav bodu sazby se muze kdykoli ulozit do zasobniku a
pozdeji ze zasobniku vyjmout. Toho udajne treba vyuziva TeX pri sazbe radku.
Vzdyt ty souradnice nepotrebuju znat v okamziku nacitani zdrojoveho textu,
ale teprve pri sestavovani te stranky.

Petr Mach