diskuse o csplainu a TCX tabulkach

Mirka Misakova imladris at fi.muni.cz
Wed Jun 30 18:47:50 CEST 1999

On Wed, 30 Jun 1999 10:36:53 GMT, Pavel Satrapa <Pavel.Satrapa at vslib.cz> wrote:
> Pri existenci takoveho programu by se s prichozimi dokumenty dalo zachazet
> dost jednoduse: Prelozim to. Pokud je cestina spatne, prekoduji a prelozim
> znovu.

prominte, nemam nic konstruktivniho, ale tohle mne pobavilo ;-).

Ja jsem totiz musela nedavno psat clanek do TUGBoatu, ve kterem jsem
chtela pouzit ceske fonty (zalezelo na "mikrometrech", takze nejake \v r
neprichazelo v uvahu). Po nekolika tydnech dohadovani, posilani fajlu tam
a zpet, vystavovani gifu na WWW mam nakonec pocit, ze to obtahli mysi,
ulozili jako EPS ci co a naimportovali ;-). [Jeste jsem vysledek radsi
nevidela.]

Natozpak, ze by prijemce "sam poznal, ze cestina je spatne,
a podle toho se zaridil".

Sila TeXu ma byt v tom, ze se v nem napr. da vysazet multilingualni
sbornik nejakych zbesilych textu, aniz by sazec byl polyglot. Nekdy si myslim,
ze je to cele jen reklamni slogan pro quarkisty. ;-)

-- Mirka Misakova