diskuse o csplainu a TCX tabulkach

Michl Ladislav xmichl03 at stud.fee.vutbr.cz
Wed Jun 30 16:35:06 CEST 1999

On Wed, 30 Jun 1999, Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:

> Nejde o attachmenty a binarni soubory, ale jen o textove zpravy. Jiz davno
> to bylo vymysleno pro konverzi mezi ASCII a EBCDIC. S konverzi jsem nejen
> smiren, ale primo ji vitam. Mam totiz mailovou schranku na unixu a divam
> se na ni telnetem bud z windows nebo z OS/2. Windowsovy telnet mi zadnou
> konverzi nedela. Pokud mi nekdo posle mail psany cesky s diakritikou, pak
> vidim pouze nesrozumitelne smeti a neni zadna moznost, jak z toho dostat
> rozumny text (jedine ulozit na disk, pak pouzit ftp a stahnout si to k
> sobe, zjistit, jake bylo puvodni kodovani, spustit konverzni program,
> [...]

zkuste SemTel od Jana Tomaska, je free pro nekomercni pouziti a konverzi
umi (je pro Win16 i Win32)

P.S. Ja myslel, ze tohle neni o tom jak ktery telnet dela konverzi, ale o
TeXu. Taaaaakze, osobne je mi jedno ktera z cest bude zvolena, dulezite
pro me bude, abych si mohl naistalovat TeX s podporou cestiny co
nejjednodussim zpusobem. A to asi bez dohody obou guru pujde tezko...

           S pozdravem
                    Ladislav Michl