diskuse o csplainu a TCX tabulkach

^(w)^ wohnivec at iol.cz
Wed Jun 30 23:55:40 CEST 1999

Dobry den,

jiz par dnu sleduji tuhle diskuzi, tak jenom nazor jak bych to udelal,
ci si predstavoval ja:

zarazeni cstexu do tetexu ci jine svetove distribuce by bylo vinikajici,
i kdyz se neda vyhnout kompromisum, ale nemelo by se slevit z toho aby to
bylo funkcni

kdyz uz se pan Esser rohodl pro tythle ozdoby %&...., tak bych ocekaval
kdyz zadam parametrem jak to chci zpracovat, tak by se TeX mel podle to
zachovat, jsem tedy pro prednost prametru pred obsahem souboru jak je
celkem zvykem u programu, v opacne priorite mi to nejak nedava smysl

to abych mohl pouzit stare dokumenty povazuji za podminku fukncnosti, a
jednu z nejvetsich vyhod TeXu, ze snadno zreviduji a udrzuji naky text...

na zaver jeden dotaz, mozna ze to tu uz bylo, ale nezachytil jsem to, jak
je to mysleno, kdyz vkladam do souboru dalsi soubor, treba \input xxx,
kdyz ten vkladany soubor bude mit odlisne kodovani, nebo jen ten prni
radek s %&..., ja bych ho ignoroval, s tim ze kodovani jsem si urcil na
zacatku, nebo je to mysleno zde ze se evntuelne bude prepinat mezi
kodovanimi, mezi bazemi si to predstavit nedovedu.

Dekuji

--
LinuX is like a wigwam          _     _
   no windows, no gates,       (@)   (@)