diskuse o csplainu a TCX tabulkach

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Fri Jun 25 09:25:10 CEST 1999

On Fri, 25 Jun 1999, Peter Slavkovsky wrote:

> [...]
>
> 	medzi sebou. Teraz vsak ide o skutocnost, ktora
> 	sa dotyka podstatne pouzivatelov. Pri pohlade "zboku"
> 	vidim, ze niekto niekoho prosi, aby si to rozmyslel,
> 	uvazil zaujmy pouzivatelov, snad trochu ustupil
> 	zo svojich poziadaviek, na druhej strane je nazor -
> 	bud bude po mojom alebo (ved som to urobil ja)
> 	nebude ziadna dohoda. Zda sa mi, ze jedna strana
> 	nechce ustupit za ziadnu cenu. Potom je mozno zbytocne
> 	to ventilovat v tejto skupine. Ak nechceme ustupit
> 	panovi Esserovi, tak asi nedosiahneme nic okrem
> 	osobneho pocitu "vitazstva" jedneho (dvoch, troch ...)

Pane Slavkovsky,

velmi dekuji za Vas prispevek. Mozna jsem do tohoto listu nenapsal vse
zcela jednoznacne, ale myslim si, ze "bud bude po mem anebo nebude dohoda"
v tuto chvili neplati. Esser neni pro me ve veci rozhodovani o csplainu
zadnou autoritou, takze vzhledem k nemu jsem skutecne tuto politiku
uplatnoval. Nyni ale, na podnet Pavla Janika, oteviram diskusi na tomto
listu. Uzivatele csplainu a celeho CSTeXu jsou pro me v teto veci jedinou
autoritou a jejich nazory, pokud by prevladaly opacne, nez mam ja, budu
respektovat a podle toho se prizpusobim. Zadny jiny cil otevreni teto
diskuse na tomto foru nemelo.

Petr Olsak

PS: technicka poznamka:
skutecne v dopisu pana Zyky je omyl (mozna preklep):

>- uvede-li se format+tcx tabulka ZAROVEN v prikazove radce (=ve skriptu)
>  i v dokumentu
>    -> TeX pouzije tu v dokumentu

Jsou-li povely pro vyvolani tcx tabulky zaroven na prikazovem radku i
v dokumentu, prikazovy radek ma prednost. Kdyby to bylo jinak, tak by to
mozna ani Esserovi nevadilo.