diskuse o csplainu a TCX tabulkach

Peter Slavkovsky comcpsla at savba.sk
Fri Jun 25 09:03:33 CEST 1999

	Srdecne pozdravujem vsetkych.

	Dovolim si jeden nazor z druhej strany rieky Morava.
	Neodvazim sa vstupit do odbornej duskusie "kuzelnikov".
	Som iba bezny pouzivatel. Iba maly postreh sposobu
	komunikacie. Ked som sa pred 2 rokmi prihlasil
	do tohto diskusneho klubu, bol som ihned svedkom
	e-mailovej prestrelky pana Olsaka uz ani neviem s kym.
	Prosil som vtedy "bojujucich", aby si to "vybavili"
	medzi sebou. Teraz vsak ide o skutocnost, ktora
	sa dotyka podstatne pouzivatelov. Pri pohlade "zboku"
	vidim, ze niekto niekoho prosi, aby si to rozmyslel,
	uvazil zaujmy pouzivatelov, snad trochu ustupil
	zo svojich poziadaviek, na druhej strane je nazor -
	bud bude po mojom alebo (ved som to urobil ja)
	nebude ziadna dohoda. Zda sa mi, ze jedna strana
	nechce ustupit za ziadnu cenu. Potom je mozno zbytocne
	to ventilovat v tejto skupine. Ak nechceme ustupit
	panovi Esserovi, tak asi nedosiahneme nic okrem
	osobneho pocitu "vitazstva" jedneho (dvoch, troch ...)
	nasich "kuzelnikov".
	Mali sme kedysi davno na pracovisku jedneho
	systemoveho administratora -  "kuzelnika". Mal
	jedinu chybu, nevedel sa nikdy s nikym dohodnut a ustupit
	zo svojich argumentov. Pritom bol skutocne "kuzelnik".
	Ziadna diskusia s nim neviedla ku kompromisu. Ked odisiel
	pracovat na ine pracovisko chybali nam jeho vedomosti,
	skusenosti a schopnosti, no vsetci sme si vydychli.
	Ake by to bolo uzasne, keby si tento "kuzelnik"
	vedel uvedomit, ze niekedy ustupit zo svojich stanovisk
	moze viest k prospechu vsetkych.

	Viem, ze nie sme v parlamente, ale bol by niekto ochotny
 	ustupit, ak by	sa uskutocnilo hlasovanie clenov tohoto
	diskusneho klubu a povedzme 2/3 vacsina by bola za opacne
	riesenie ?

	Ako uz bolo konstatovane inymi - ide o to, ci "kuzelnici"
	chcu, aby bol cstex v "svetovej" instalacii.

	Prepacte mi moj "neodborny" prispevok, ale diskusia
	ma aj svoju "neodbornu" cast.

	S pozdravom

	Peter Slavkovsky, VS SAV