A5

Miroslav Lednicky lednicky at spszl.zln.cz
Tue Jun 22 19:43:03 CEST 1999

Jaromir Kuben wrote:

> Velikost stranky si muzete nadefinovat jakou chcete. Pokud neni mezi
> pripravenymi, slouzi k tomu volba -T. Detaily jsou v dokumentaci dvips.dvi.

Ano, uz jsem na to taky prisel.

> Neni mi ale jasne, na co to potrebujete. Vy budete prece tisknout na
> jeden list A4 dve strany A5, tj. vystup bude na A4, coz je asi implicitni
> hodnota. Bezne to tak delam.

Realizoval jsem to pres PostScript. Kdyz jsem nechal vystup z TeXu na A4
a tyto dve A4 umistil jako A5 na jednu A4, tak psnup (coz dela implicitne)
je musi zmensit na polovinu. Doslo tak ke zbytecne deformaci fontu.
Takze jsem udelal vystup z dvips na format A5 a tyto bez zmenseni
(parametr -s1) umistil na jednu A4.
Je to rozumna cesta?

                                     Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky at spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky at ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

FIDO:   2:421/46.10 at fidonet.org

WWW:   http://www.spszl.zln.cz/~lednicky