A5

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Jun 23 08:05:17 CEST 1999

> Realizoval jsem to pres PostScript. Kdyz jsem nechal vystup z TeXu na A4
> a tyto dve A4 umistil jako A5 na jednu A4, tak psnup (coz dela implicitne)
> je musi zmensit na polovinu. Doslo tak ke zbytecne deformaci fontu.
> Takze jsem udelal vystup z dvips na format A5 a tyto bez zmenseni
> (parametr -s1) umistil na jednu A4.
> Je to rozumna cesta?
>
>                                      Miroslav Lednicky

To je urcite korektni reseni, pokud jde o maximalni kvalitu a vysledkem
bude vzdy brozurka formatu A5.
Pokud ale budete potrebovat tentyz dokument i ve formatu A4 a budou
v nem obrazky, ktere je treba udelat v konkretni velikosti, je asi
praktictejsi to zmenseni (koeficient je zhruba 0.7). Kvalita pro beznou
potrebu urcite staci. Zalezi tedy na konkretni situaci.
Zdravi
       Jaromir Kuben