A5

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Jun 22 11:56:05 CEST 1999

> Dobry den,
>
> Hral jsem si s tim, co mi tu bylo doporuceno (psnup, psbook)
> a zjistil jsem, ze to docela funguje, ale k me plne spokojenosti
> by to asi chtelo jeste dvips, ktere by umelo format a5. Existuje
> nekde neco takoveho? Mam tady (pod Linuxem) verzi 5.76
> a ta to neumi.

Velikost stranky si muzete nadefinovat jakou chcete. Pokud neni mezi
pripravenymi, slouzi k tomu volba -T. Detaily jsou v dokumentaci dvips.dvi.
Neni mi ale jasne, na co to potrebujete. Vy budete prece tisknout na
jeden list A4 dve strany A5, tj. vystup bude na A4, coz je asi implicitni
hodnota. Bezne to tak delam.
Zdravi
       Jaromir Kuben