Podivne chovani METAPOSTu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Jul 30 10:24:45 CEST 1999

> Mam ale jeste dotaz:
>
> Jaromir Kuben wrote:
> >
> . . . . .

> Ano, i mne to funguje, ale s jednim nedostatkem: pri chybe
> zustane MetaPost viset v okne na pozadi a ceka na
> interaktivni vstup. Nemohu nikde najit, jak ho spustit
> v nejakem "batchmode" rezimu.

Zda se, ze metapost ma jen dve volby: -I (inimetapost) a -T (troff, ktera
ovsem v teto implementaci nic nedela, jak je receno v readme). Zkuste
se obratit na autora binarky (Piet van Oostrum), jestli je neco takoveho
mozne. Take  by stalo za to nahlednout do manualovych stranek, jsou-li
nejake command line options. Momentalne je nemam pri ruce.

Je samozrejme mozne dat na zacatek zdrojaku prikaz batchmode (dalsi varianty
jsou errorstopmode, coz je implicitni hodnota, scrollmode a nonstopmode).
Take jde volat metapost takto:
mp \relax; batchmode; input %1 %2 %3 %4 %5 %6 %7 %8 %9
(prvni parametr musi byt jmeno souboru, coz pri pouziti s epm prave je).

Osobne ale davam prednost errorstopmodu, abych si chyby ohlidal. Chybova
hlaseni metafontu a metapostu se mi zdaji jeste mene srozumitelna (pro
newizardy) nez u texu. :-)
Zdravi
       Jaromir Kuben