Podivne chovani METAPOSTu

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Jul 30 15:01:27 CEST 1999

Jaromir Kuben wrote:
. . . . .

> Je samozrejme mozne dat na zacatek zdrojaku prikaz batchmode (dalsi varianty
> jsou errorstopmode, coz je implicitni hodnota, scrollmode a nonstopmode).

Aha, nejak me nenapadlo hledat ten prepinac uvnitr zdrojoveho souboru.
Kdyz uz bych psal "% Format: MetaPost",
neni uz takovy problem pripsat k tomu " batchmode;"
nebo neco podobneho.

> Take jde volat metapost takto:
> mp \relax; batchmode; input %1 %2 %3 %4 %5 %6 %7 %8 %9
> (prvni parametr musi byt jmeno souboru, coz pri pouziti s epm prave je).

To je pekna finta!

> Osobne ale davam prednost errorstopmodu, abych si chyby ohlidal. Chybova
> hlaseni metafontu a metapostu se mi zdaji jeste mene srozumitelna (pro
> newizardy) nez u texu. :-)

Jenze pokud se pouzije EPM z pmCSTeXu, tak to bezi v relaci nekde
na pozadi a nijak se nepozna, ze to zustalo stat na chybe. Chtelo by to
v tomto
pripade pozmenit volani mp tak, aby bezelo v okne na popredi.

                                       Lubos Kloc

P.S. Diky za tipy. Jedu na dovolenou, vratim se k tomu az koncem srpna.
L.K.