Podivne chovani METAPOSTu

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed Jul 28 11:10:46 CEST 1999

Instaloval jsem novou binarku z CTAN/systems/msdos/metapost a tam je
skutecne ta chyba odstranena; je o tom i zminka v souboru CHANGES
(bod 6.).

Pokud si tedy nekdo chcete instalovat MetaPost pro OS/2 nebo DOS,
pouzijte vyse zminenou distribici a te pod CTAN/graphics/MetaPost4OS2
se vyhnete.

Mam ale jeste dotaz:

Jaromir Kuben wrote:

. . . . .

> To funguje, ja to tak pouzivam. V souboru metap.cmd mam
> @echo off
> setlocal
> set texinput=%emtexdir%\latex2e!!;%emtexdir%\texinput!;%emtexdir%\bibtex\bst
> mp %1 %2 %3 %4 %5 %6 %7 %8 %9
> endlocal
>
> Pak mam v prvnim radku % Format: metap

Ano, i mne to funguje, ale s jednim nedostatkem: pri chybe
zustane MetaPost viset v okne na pozadi a ceka na
interaktivni vstup. Nemohu nikde najit, jak ho spustit
v nejakem "batchmode" rezimu.

> Jen kdybych to umel. :-) Ale snad se casem ten rexx a jazyk e trochu naucim.
> Zatim jsem zvladl jen jednodussi modifikace Vasich souboru.

Tohle bohuzel plati doslova i pro me.

                                      Lubos Kloc